Zasady zakupów w sklepie online

Składanie zamówień

Zamówień w sklepie online dokonywać mogą zarejestrowani użytkownicy posiadający konto w sklepie lub użytkownicy niezarejestrowani – jako goście.

Polecamy założenie konta szczególnie stałym klientom, gdyż daje możliwość wglądu w historię zamówień, wygodne zarządzanie zamówieniami oraz szybsze składanie kolejnych zamówień w przyszłości.

Płatności

Za zakupy online umożliwiamy płatności w walucie PLN, EUR i USD. Można jej dokonać na kilka sposobów:

  • on-line szybkim przelewem za pośrednictwem Przelewy24,
  • on-line kartami debetowymi i kredytowymi (Visa/Visa Electron, Mastercard, Maestro),
  • on-line BLIK,
  • on-line za pośrednictwem PayPal,
  • płatność przy odbiorze (dostępna tylko dla przesyłek na terenie Polski)
  • płatność zwykłym przelewem na rachunek bankowy:
    • dla przelewów w PLN: PL 78 2530 0008 2048 1062 6592 0001 (Nest Bank)
    • dla przelewów w EUR: PL  51 2530 0008 2048 1062 6592 0002 (Nest Bank)
    • dla przelewów w USD: PL  59 2530 0008 2082 1062 6592 0001 (Nest Bank)

      BIC/SWIFT:  NESBPLPW
      LileTink Barbara Pilch, ul. Wyzwolenia 423, 43-300 Bielsko-Biała
      W tytule przelewu prosimy wpisać “Zamówienie nr …..”

Realizacja & dostawa zamówień

Zamówienia dostępnych produktów wysyłamy zazwyczaj max. do 2 dni roboczych + czas dostawy 1-2 dni.

Przy produktach dostępnych na zamówienie czas realizacji zamówień wydłuża się o czas uszycia i wynosi zazwyczaj max. do 10 dni roboczych + czas dostawy 1-2 dni.

Klient ma możliwość wyboru sposobu dostarczenia przesyłki: do paczkomatu InPost lub kurierem.

Czas dostawy zamówień zagranicznych

  • Dostawa na terenie krajów Unii Europejskiej wynosi 4-8 dni roboczych.
  • Dostawa do krajów spoza Unii Europejskiej trwa 8-15 dni roboczych.

Powyższy czas dostawy może ulec wydłużeniu jeśli przesyłka trafi do kontroli Urzędu Celnego (dotyczy głównie przesyłek poza Unię Europejską).

Koszty przesyłki

Koszty przesyłki kurierskiej krajowej wynosi 14 zł w przypadku przedpłaty oraz 19 zł przy płatności za pobraniem.

Dla zamówienia powyżej 200 zł koszt przesyłki wynosi:

  • 0 zł dla przesyłek opłaconych z góry,
  • 5zł dla przesyłek płatnych za pobraniem (kurierowi lub w paczkomacie).

Koszt przesyłki zagranicznej uzależniony jest od kraju wysyłki i zostanie wyliczony w koszyku zamówienia po wpisaniu adresu wysyłki.
Przesyłki zagraniczne wysyłane są Pocztą Polską jako listy polecone lub jako paczki GLOBAL Expres z możliwością śledzenia przesyłki.
Przesyłek zagranicznych nie wysyłamy za pobraniem – muszą być opłacone z góry.

Podatek / cło (przesyłki zagraniczne)

Po stronie kupującego jest obowiązek zapłaty wszelkich podatków jeśli okażą się należne.

Dotyczy to głównie przesyłek, do krajów w których obowiązuje podatek importowy od towarów.

Reklamacje & zwroty

Zakupiony towar można reklamować na podstawie rękojmi jeśli jest niezgodny z umową lub posiada wady fizyczne w momencie otrzymania lub wady które powstały w wyniku normalnego użytkowania (zgodnie z instrukcją) w okresie 2 lat od zakupu.

W ciągu maks. 14 dni ustosunkujemy się do przedstawionej reklamacji i powiadomimy Państwa o sposobie dalszego postępowania.

Reklamacje przyjmujemy drogą elektroniczną (hello@liletink.com) lub pisemnie na adres: LileTink Barbara Pilch ul. Wyzwolenia 423, 43-300 Bielsko-Biała.

Zwroty

Zgodnie z prawem przysługuje Państwu jako konsumentom 14-dniowe prawo do zwrotu zamówienia bez podawania przyczyny.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy przesłać drogą pisemną (LileTink Barbara Pilch ul. Wyzwolenia 423, 43-300 Bielsko-Biała) lub elektroniczną (hello@liletink.com) oświadczenie – pobierz wzór oświadczenia.)

Zwrot płatności dokonywany jest poprzez przelew bankowy na rachunek wskazany przez Klienta w oświadczeniu.

Szczegóły dotyczące polityki zwrotów oraz zasad reklamacji znajdują się w Regulaminie.