Zasady zakupów w sklepie online

Składanie zamówień

Zamówień w sklepie online dokonywać mogą zarejestrowani użytkownicy posiadający konto w sklepie lub użytkownicy niezarejestrowani – jako goście.

Polecamy założenie konta szczególnie stałym klientom, gdyż daje możliwość wglądu w historię zamówień, wygodne zarządzanie zamówieniami oraz szybsze składanie kolejnych zamówień w przyszłości.

Płatności

Za zakupy online umożliwiamy płatności w walucie PLN, EUR i USD. Można jej dokonać na kilka sposobów:

  • on-line szybkim przelewem za pośrednictwem Przelewy24,
  • on-line kartami debetowymi i kredytowymi (Visa/Visa Electron, Mastercard, Maestro),
  • on-line BLIK,
  • on-line za pośrednictwem PayPal,
  • płatność przy odbiorze (dostępna tylko dla przesyłek na terenie Polski)
  • płatność zwykłym przelewem na rachunek bankowy:
    • dla przelewów w PLN: PL 78 2530 0008 2048 1062 6592 0001 (Nest Bank)
    • dla przelewów w EUR: PL  51 2530 0008 2048 1062 6592 0002 (Nest Bank)
    • dla przelewów w USD: PL  59 2530 0008 2082 1062 6592 0001 (Nest Bank)

      BIC/SWIFT:  NESBPLPW
      LileTink Barbara Pilch, ul. Wyzwolenia 423, 43-300 Bielsko-Biała
      W tytule przelewu prosimy wpisać “Zamówienie nr …..”

Realizacja & dostawa zamówień

Zamówienia dostępnych produktów, z wysyłką na terenie Polski, realizujemy maks. w ciągu 4 dni roboczych.

Na skompletowanie Państwa zamówienia potrzebujemy maks. 2 dni roboczych, ale należy doliczyć do tego czas dostawy kurierem lub do paczkomatu.

Przy produktach dostępnych na zamówienie czas realizacji zamówień wydłuża się do maks. 12 dni roboczych (maks.10 dni roboczych na uszycie + czas dostawy).

Klient ma możliwość wyboru sposobu dostarczenia przesyłki: do paczkomatu InPost lub kurierem.

Czas dostawy zamówień zagranicznych

  • Dostawa na terenie krajów Unii Europejskiej wynosi 4-8 dni roboczych.
  • Dostawa do krajów spoza Unii Europejskiej trwa 8-15 dni roboczych.

Powyższy czas dostawy może ulec wydłużeniu jeśli przesyłka trafi do kontroli Urzędu Celnego (dotyczy głównie przesyłek poza Unię Europejską).

Koszty przesyłki

Koszty przesyłki kurierskiej krajowej wynosi 14 zł w przypadku przedpłaty oraz 19 zł przy płatności za pobraniem.

Dla zamówienia powyżej 175 zł koszt przesyłki wynosi:

  • 0 zł dla przesyłek opłaconych z góry,
  • 5zł dla przesyłek płatnych za pobraniem (kurierowi lub w paczkomacie).

Koszt przesyłki zagranicznej uzależniony jest od kraju wysyłki i zostanie wyliczony w koszyku zamówienia po wpisaniu adresu wysyłki.
Przesyłki zagraniczne wysyłane są Pocztą Polską jako listy polecone lub jako paczki GLOBAL Expres z możliwością śledzenia przesyłki.
Przesyłek zagranicznych nie wysyłamy za pobraniem – muszą być opłacone z góry.

Podatek / cło (przesyłki zagraniczne)

Po stronie kupującego jest obowiązek zapłaty wszelkich podatków jeśli okażą się należne.

Dotyczy to głównie przesyłek, do krajów w których obowiązuje podatek importowy od towarów.

Reklamacje & zwroty

Zakupiony towar można reklamować na podstawie rękojmi jeśli jest niezgodny z umową lub posiada wady fizyczne w momencie otrzymania lub wady które powstały w wyniku normalnego użytkowania (zgodnie z instrukcją) w okresie 2 lat od zakupu.

W ciągu maks. 14 dni ustosunkujemy się do przedstawionej reklamacji i powiadomimy Państwa o sposobie dalszego postępowania.

Reklamacje przyjmujemy drogą elektroniczną (hello@liletink.com) lub pisemnie na adres: LileTink Barbara Pilch ul. Wyzwolenia 423, 43-300 Bielsko-Biała.

Zwroty

Zgodnie z prawem przysługuje Państwu jako konsumentom 14-dniowe prawo do zwrotu zamówienia bez podawania przyczyny.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy przesłać drogą pisemną (LileTink Barbara Pilch ul. Wyzwolenia 423, 43-300 Bielsko-Biała) lub elektroniczną (hello@liletink.com) oświadczenie – pobierz wzór oświadczenia.)

Zwrot płatności dokonywany jest poprzez przelew bankowy na rachunek wskazany przez Klienta w oświadczeniu.

Szczegóły dotyczące polityki zwrotów oraz zasad reklamacji znajdują się w Regulaminie.